נושא: קניתי SERFAS STABILIZER (קרנייים) תאריך: 12/7/2006 8:19:00 PM
מחבר/ת: צחי פדידה
היי, קניתי היום SERFAS STABILIZER.
http://www.serfas.com/gripsbar_tape/DDBE.shtml
אז קודם, רציתי לדעת אם למישהו יש ואיך הוא התרשם (קצת מאוחר אבל כדאי תמיד לדעת).
ודבר שני ויותר חשוב, יש לי GT AVALANCHE והגריפים שבאו איתו יש להם כזה BUMP בקצה. רציתי לדעת אם כדאי לחתוך את הBUMP הזה ולפתוח את הELLEN של השיפטרים ולדחוף אותם סנטימטר פנימה אם תהיה בעיה ואם זה יוריד לי את איכות השליטה בכידון.
ובאיזה זווית לשים את הקרניים שיהיה אופטימלי לXC?
תודה.
|