נושא: שידרוג או החלפה יש לי k2 tirade6 תאריך: 12/8/2006 8:12:00 AM
מחבר/ת: איתן ט
שלום יש לי אופנייםk2 tirade6 משנת 2004 אני מאוד מרוצה משנה סגנון להירגע קצת, האים כדאי לשנות חלקים בכדי להקל או להחליף לאופניי קרוס קאונטרי אבל מעט אגרסיבי התקציב 2500 כל רעיון ופרוט מכלולים יתקבלו בברכה
|