טקסט הודעת פורום
| 12/8/2006 9:18:00 AM |
|
נושא: תודה על התשובה הכנה תאריך: 12/8/2006 9:18:00 AM
מחבר/ת: ירון ולרשטיינר
אבל אני מקווה שלא אזדקק לשירות שלהם אם זה היחס ואם כן והם יעשו בעיות, יש גופים המטפלים בתלונות כאלו אבל מה אתה אומר על האופניים?
|
חזרה לפורום |
|
|