טקסט הודעת פורום
| 12/8/2006 10:13:00 AM |
|
נושא: כיוון הילוכים לברקס כביש תאריך: 12/8/2006 10:13:00 AM
מחבר/ת: אורי ספקטור
שלום יש לי ברקס חדש של קמפניולו אני לא מצליח לכוון אותו ?(אני לוחץ על הידית והיא כמעט ולא מושכת את הכבל) מישהוא יכול להסביר לי איך מכוונים? תודה אורי..
|
חזרה לפורום |
|
|