הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/8/2006 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  שחרר את הכבל בקצה המרוחק מהידית
נושא: שחרר את הכבל בקצה המרוחק מהידית תאריך: 12/8/2006 6:43:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר



עכשיו נסה לראות אם הוא נע בחופשיות. אם הוא לא נע בחופשיות אז הוא כנראה תקוע במוביל שלו מסיבה כזו או אחרת.

אם הוא חופשי הבעיה היא בבלם, לכלוך או תקלה מכאנית - סיכוי נמוך.


חזרה לפורום