טקסט הודעת פורום
12/8/2006 7:41:00 PM
ziv
נחל צלמון - עבירות
נושא:
נחל צלמון - עבירות
תאריך:
12/8/2006 7:41:00 PM
מחבר/ת:
ziv
מחפש תשובה דחוף :
האם נחל צלמון בחלקו התחתון (מצומת צלמון עד גנוסר) המסומן בכחול עביר לאופני הרים ?
חזרה לפורום