נושא: חוות דעת enduro expert תאריך: 12/9/2006 8:04:00 AM
מחבר/ת: יריב כהן
שלום חברים ברצוני לקנות specialized enduro expert 2006 רציתי לקבל חוות דעת ממישהו שנוסע עליהם .אם כדי ? מה משקלם ? האם הם יעילות העליות ? האם מורגש בובינג חזק ? האם יש משהו שכדי לשדרג במעמד הקניה ?
תודה חברים :D
|