הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2006 8:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  שילדות ז"ק לDJ
נושא: שילדות ז"ק לDJ תאריך: 12/9/2006 8:41:00 PM
מחבר/ת: baby x

אני לא מכירה מספיק את השלדות בשביל לענות, אבל תבדוק טוב טוב את נושא האחריות של דה בומב עם היבואנים (מוטואופן), כמה שאני יודעת הם הפסיקו לייבא את דה בומב בגלל בעיות אחריות של החברה (בעקבות ריבוי שברים וחוסר כיסוי של החברה).
לא בטוחה שזה רעיון טוב לקנות אופניים ללא אחריות
מקווה שזה עוזר...


חזרה לפורום