טקסט הודעת פורום
| 12/10/2006 2:20:00 PM |
|
נושא: תודה ... baby x תאריך: 12/10/2006 2:20:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
על מה את ממליצה ? אני מחפש עד 6000 ש"ח, ראיתי Giant אבל ללא מעביר קדמי ... (רק 8 הילוכים ?) האם מומלץ לקנות דגם כזה לשטח ולהשאיר את הז"ק לרכיבת שבילים ? או שאפשר לקנות בסכום למעלה אופניים דו"ש ?
תודה :rolleyes:
|
חזרה לפורום |
|
|