הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/10/2006 2:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  תודה ... baby x
נושא: תודה ... baby x תאריך: 12/10/2006 2:20:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

על מה את ממליצה ?
אני מחפש עד 6000 ש"ח, ראיתי Giant אבל ללא מעביר קדמי ... (רק 8 הילוכים ?)
האם מומלץ לקנות דגם כזה לשטח ולהשאיר את הז"ק לרכיבת שבילים ?
או שאפשר לקנות בסכום למעלה אופניים דו"ש ?

תודה :rolleyes:



חזרה לפורום