נושא: חוו"ד תאריך: 12/11/2006 11:35:00 PM
מחבר/ת: baby x
אני לא רוכבת עליהם, אבל מחברים שרוכבים עליהם, כולל חברים שירדו איתם את מנרה, אלה אופניים מדהימים, לגבי מפרט, צריך להסתכל עם מה הם באים ולבדוק.
אם אני לא טועה הם אמורים לבוא עם פוקס 36 שהוא סינגל קראון חלום רטוב.
מה המפרט?
|