טקסט הודעת פורום
12/13/2006 2:26:00 AM
eyal ts
חורף
נושא:
חורף
תאריך:
12/13/2006 2:26:00 AM
מחבר/ת:
eyal ts
שלום...
רציתי לדעת מה עושים בחורף?
נוסעים כרגיל בשטח ומממלאים את האופניים בבוץ והורסים אותן?
או שפשוט מתאפקים ונוסעים קצת על כבישים?
חזרה לפורום