הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2006 2:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eyal ts עם תוכן  חורף
נושא: חורף תאריך: 12/13/2006 2:26:00 AM
מחבר/ת: eyal ts

שלום...
רציתי לדעת מה עושים בחורף?
נוסעים כרגיל בשטח ומממלאים את האופניים בבוץ והורסים אותן?
או שפשוט מתאפקים ונוסעים קצת על כבישים?



חזרה לפורום