טקסט הודעת פורום
| 12/13/2006 6:12:00 PM |
|
נושא: יש לי המלצה בשבילך תאריך: 12/13/2006 6:12:00 PM
מחבר/ת: רועי גבאי
תיראה לקונה סקארפ אני לא מציע לך להיתקרב,זאת שילדה חלשה יחסית ואף אחד לא קונה אותה עדיף לך ללכת על דה בומב,השילדות שלהם יותר מוערכות והם גם יותר אמינות לדעתי מה שיותר יקר מבין שתי השילדות יהיה עדיף
|
חזרה לפורום |
|
|