הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2006 6:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי גבאי עם תוכן  אז ככה...........
נושא: אז ככה........... תאריך: 12/13/2006 6:19:00 PM
מחבר/ת: רועי גבאי

תיראה לכול פעולה יש תוצאה........
בולם 150 יהיה יותר אגרסיבי(ברוב במיקרים)ואם אתה רוכב איתם פרי-רייד אז לדעתי בולם 150 הוא המינימום
זה לא יפגע לך בשום דבר אבל אתה תיצטרך להיתרגל אליו קצת
אם אתה מחליט כן ללכת על 150 אני בדיוק מוכר דרופ אוף2 150 תישלח לי הודעה את אתה מעוניין בעוד פרטים


חזרה לפורום