נושא: רעיון נחמד, אבל תאריך: 12/14/2006 1:11:00 AM
מחבר/ת: יוגב אלימלך
קודם כל, הרעיון כשלעצמו הוא טוב. אבל: תחשוב אם יש לך אופניים מדגם מסויים, והם מאובזרות לגמרי אחרת מהאיבזור המקורי...חשבת כמה קטגוריות צריך לבנות? דוגמא: מארין shorline trail עם כידון רחב, fox vanilla 130 מקדימה, מעביר xtr מאחור ועוד...איך תתמחר דבר כזה? כל פריט יוסיף כמה אחוזים? לי נראה שזה אולי לא ישים. אבל צריך בהחלט לחשוב ולפתח את הרעיון הזה.
|