נושא: נעליים תאריך: 12/14/2006 1:15:00 AM
מחבר/ת: יוגב אלימלך
יצא לי לקנות נעלי שטח מהממות של scott, והם נקרעו חודשיים אחרי הקניה. הוחלפו. אם אני לא טועה, יש שנה אחריות על נעליים. אל תתפוס אותי במילה. אם פגה האחריות, לא נורא: זה רק המותחן, יש חלקי חילוף לזה. ספשלייזד חושבים המון כשהם מוציאים מוצר, גם על תקלות.
|