נושא: אני מצטרף! תאריך: 12/14/2006 7:12:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
תקופת החורף היא נהדרת לרכיבה. מזג אוויר מצויין ותמיד אפשר לבחור מסלול בהתאם למזג האוויר. יתרונותיה של מדינתינו הקטנה ;) רכבתי בקבוצה שלוש שנים (שישה סמסטרים) פעם בשבוע. בשלושת סמסטרי החורף, בוטלו בערך שתי רכיבות (מתוך 14 שבועות) בגלל גשם. ולא מדובר באוניברסיטה דרומית, אלא צפונית. גשם ישיר לא מבטל הרבה רכיבות, ואפילו יום (ובטח יומיים) אחרי גשם, הבוץ כבר לא כ"כ מפריע. כמובן שרכיבה בשבילי שדות, פרדסים ונחלים במישור עלולה להיות בוצית (מאוד!) גם תקופה ארוכה יותר אחרי הגשם, אבל מי שאוהב את אילה - באמת תמיד יוכל להחליפם בכביש. :cool:
ובכלל לא דיברתי על הריחות של ההרים אחרי הגשם.... רק לדבר על זה ואני אצטרך ´מנה´ מזה ;)
|