נושא: הרבה אפשרויות - וכולן טובות! תאריך: 12/14/2006 7:49:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
דבר ראשון - AM הוא יותר ´קרבי´ מ- XC. בד"כ בעל מהלך מתלים ארוך יותר אשר ממש לא יורגש בשטח ללא קפיצות (גם אם השטח קשה למדי). חבל שחלק מהכסף ילך על מאסיביות מיותרת שלא תנוצל. בתקציב זה יש לכל חברה מוכרת אופני XC בעלי רכיבים טובים ופלטפורמה יציבה. כדאי להיכנס לכמה חנויות מוכרות (מצמן, רוזן, סלאלום וכדומה). אני חושב שבכל אחת מהחנויות האילה תמצא אופניים שיענו היטב על הצרכים שאתה מבקש עם רכיבים לא פחות מטובים, עם שלדה מצויינת וגיאומטריה מהונדסת היטב. גם המחירים הם ריאליים בחנויות המוכרות. אני מאמין ש´עודף´ התקציב ילך על מותג חזק כמו TREK, GIANT, SPECIALIZED וכדומה, במקום לחסוך כמה שקלים על השם ולקבל רכיב או שניים מעט טובים יותר. אם היית מחפש אופני ש"מ ב-4000 ש"ח, היה קשה למצוא מותג עם רכיבים טובים והיית צריך להתפשר על דבר או שניים, אבל זה לא מצבך.
|