הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2006 10:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moshe Alpert עם תוכן  תודה ובהברה
נושא: תודה ובהברה תאריך: 12/14/2006 10:56:00 AM
מחבר/ת: Moshe Alpert

אני הבנתי שAM הוא פחות קרבי מXC
על פי המקובל XC הינם אופניים קלים לתחרויות והדגש על מהירות על חשבון נוחות ותנוחת רכיבה. נכון שהאופניים פחות אגרסיביות אבל הם לא יהיו נוחות וזה חשוב.
AM מתאים לטיול בנוחות וקראתי שהקטגוריה הזו היא המתאימה לרוכב המתחיל ללא יומרות תחרותיות.

בכל מקרה תודה על ההכוונה
במידה ויש דגם אחד עד שלושה מומלצים לדרישות שהעליתי ואתה מכיר - אשמח אם תציין
בכל מקרה אני מתכנן קפיצה לחשמונאים ולדרך פ"ת.


חזרה לפורום