הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2006 1:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסי לוז עם תוכן  רעיון ויישומו
נושא: רעיון ויישומו  תאריך: 12/14/2006 1:24:00 PM
מחבר/ת: אסי לוז

דבר ראשון אין רעיון שאינו ישים! בידיים הנכונות, כמובן.(לא שאני "ישמן" מקצועי או משהו) אבל...
בגדול: כל זוג אופניים מורכב משני דברים (פיזיים) בסיסיים:
1. שלדה
2. חלקים

זו ההתחלה, הבסיס. משם עוברים הלאה ומפרטים הכל!! לא משנה אם המפרט הוא מקורי או לא, הרי אנחנו יודעים שניתן לזווד כל כלי עם כל מערכת שרוצים: אופניי מדבקה vision עם מערכות קצה של sram :D ובולם קצה של RS או וואט אבר...
התמחור חייב להיות מתאים לחלקים/שלדה חדשים, עם ירידת ערך לחלק ישן וכדומה
(אובייסלי שלכל חתיכת רפידה קיים תאריך ייצור) ולכן ניתן/אפשר/בר ביצוע (סיזיפי משהו :( ) לתמחר הכל.
בנוסף ישוקלל גם מצב הכלי (טיפולים וכו,) ופה יכול להכנס אלמנט של טיפולים מסודרים, רשומים ומתועדים. כמו ברכבים, שיכולים להעלות את ערך הכלי וכו´או... ואז נוכל לשתף(גם)את חנויות האופניים במיזם.
וכך הלאה...

אולי נסחפתי קצת בצונאמי רעיונות ואני "מכסה עם מכסה גדול מידי את הסיר" (אין לי מושג מה אמרתי פה!) So What :D ?
רכיבה נעימה.

P.S
כסף...


חזרה לפורום