הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2006 2:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שסתומי פרסטה
נושא: שסתומי פרסטה תאריך: 12/14/2006 2:23:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני לא מכיר ונטילים שליבתם איננה ניתנת לפירוק (פרסטה או שרדר). אם תעלה צילום תקריב של הונטיל שלך, אוכל, אולי, לייעץ, אבל אצלי בדרך כלל לאחר תקופה שהונטיל סגור ועם חומר, הוא נידבק, ואני נזקק לעזרת פלאייר לפתיחה ראשונית.

גם לי לא ממש ברורים היתרונות והחסרונות. אני עם פרסטה כי זה מה שהגיע עם הערכה, וכשאצטרך לייצר טיובלס "ביתי", מן הסתם אשתמש בפנימית עם שרדר, פשוט כי זה נפוץ יותר.

בהצלחה


חזרה לפורום