טקסט הודעת פורום
| 12/14/2006 10:33:00 PM |
|
נושא: איפה קונים קפיץ? תאריך: 12/14/2006 10:33:00 PM
מחבר/ת: yuval ben nun
קניתי אופני גיאנט פיסטול עם בולם אחורי פוקס ואנילה עם קפיץ 2.3 ו 600 ליברות אני שוקל 64 ק"ג כך שהקפיץ הזה גדול עלי בענק אני מנסה להשיג קפיץ 2.3 על 400 אך ללא הצלחה למישהו יש רעיון? (גם בחו"ל דרך האינטרנט)
|
חזרה לפורום |
|
|