טקסט הודעת פורום
| 12/15/2006 11:29:00 PM |
|
נושא: אני לא מכירה את הדגם, אבל תבדוק נושא אחריות. תאריך: 12/15/2006 11:29:00 PM
מחבר/ת: baby x
כפי שנאמר בשרשורים קודמים, יש בעיית אחריות עם חברת da bomb תבדוק עם היבואנים (מוטואופן), אני בטוחה שיובל שעובד שם ושרון יוכלו לענות לך על הדגם ולהמליץ לך (או לא) עליו.
|
חזרה לפורום |
|
|