הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2006 11:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  בלמים
נושא: בלמים תאריך: 12/15/2006 11:39:00 PM
מחבר/ת: baby x

אחרי אותה התלבטות בין שניהם אני בחרתי בXT, בגלל ה4 פיסטונים, והאמינות. מצד שני, קשה מאד למצוא מערכות XT כיוון שהפסיקו לייצר אותן ואצל היבואנים מזמן נגמר.
לג´וסי 7 יש כמה גימיקים, שגרמו לי מאד להזיל ריר לכיוונם, ועדיין מייסרים את מצפוני התפרן (כדוגמת כפתור הכוונון החיצוני, והשמועות על מודולציה בלתי רגילה.)
אבל הXT ניצחו משמעותית מבחינת המחיר. קניתי מערכת זולה מאד,וחדשה.
אחרי התייעצות מקיפה עם רוכבים (מעולים, אגב) בארץ בחרתי בXT בגלל האמינות, והמחיר.


חזרה לפורום