הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2006 10:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  קנייה
נושא: קנייה תאריך: 12/16/2006 10:03:00 AM
מחבר/ת: baby x

הייתי משקיעה עוד קצת, ומשדרגת להארדרוק דיסק.
אני רוכבת עליהן לעיתים (כשאני גונבת אותן מהחבר שלי), הם אופניים מדהימים. קפיצות, קרוס קאנטרי, אורבן , מה שתרצה. השלדה חזקה מספיק בשביל לעבור כל התעללות, ומאפשרת שידרוגים אין סופיים.
בלמי הדיסק הם חלק חשוב, שלא הייתי מוותרת עליו.
בקיצור, זו ההמלצה שלי, הארדרוק דיסק.(יש בצבע ירוק צבאי או אדום, נדמה לי)


חזרה לפורום