נושא: . תאריך: 12/16/2006 10:16:00 PM
מחבר/ת: dan rub
לפי החוקים של הלוח, אסור לפרסם מודעה בצורה כזאת. תחשוב, אם כולם ממש רוצים למכור, אז כולם יפרסמו כל יום את מודעתם. ואז מי שנכנס יראה כל יום אותם מודעות. זה משגע. והגב, זה מה שקורה. אז הם מוחקים חלק, חלק לא (אין הגהה מוקפדת)
בהצלחה
|