הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2006 10:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan rub עם תוכן  חורף
נושא: חורף תאריך: 12/16/2006 10:21:00 PM
מחבר/ת: dan rub

מה עושים??? רוכבים כמו עד כאן.
עד עכשיו לא היה גשמים, אז אין שום בעיות.
גם לא קר ברצינות. אפילו יתרון, שאתה יכול לרכב אחרי 9, בקיץ זה אי-אפשרי!

תהנה!


חזרה לפורום