טקסט הודעת פורום
| 12/16/2006 10:21:00 PM |
|
נושא: חורף תאריך: 12/16/2006 10:21:00 PM
מחבר/ת: dan rub
מה עושים??? רוכבים כמו עד כאן. עד עכשיו לא היה גשמים, אז אין שום בעיות. גם לא קר ברצינות. אפילו יתרון, שאתה יכול לרכב אחרי 9, בקיץ זה אי-אפשרי!
תהנה!
|
חזרה לפורום |
|
|