הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2006 11:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan rub עם תוכן  על איזה שידרוג מדובר?
נושא: על איזה שידרוג מדובר? תאריך: 12/16/2006 11:14:00 PM
מחבר/ת: dan rub

כי פה בישראל אין מבחר אמיתי באף חנות.
סיפור: רציתי לקנות פדלי פלאפורם זולים, קלים וטובים (עדיפות לשחור!).
בכל חנות היו 1-2 דגמים (שזה לדעתי מגוחך) או פשוטים מדי, או פשוט לא
מתאימים או יקרים מידי. עברתי על כל החנויות ובסוף מצאתי משהו-בורוד!
זה מה יש. לא אכפת לי הצבע, העיקר הבנייה והמשקל.
או למשל מצמן (רשת הגדולה ביותר בישראל!!!!) בסניף ת"א מחזיקים 4 דגמי
צמיגים של מקסיס ועוד איזה שהוא חברה... זה פשוט בושה!
קיצר הבנת את המסר...
אין בסיפור הזה קשר לשירות, אבל תגיד איזה שידרוג,
אולי נוכל להמליץ על משהו..

כל טוב




חזרה לפורום