טקסט הודעת פורום
| 12/16/2006 11:30:00 PM |
|
נושא: אבוק הוא מותג וייצור ישראלי תאריך: 12/16/2006 11:30:00 PM
מחבר/ת: dan rub
לא סומך עליהם (הרגשה ודעה אישית!) בכסף כזה תקנה משהו אחלה, פה בלוח יד שניה! :eek: עם קצת סבלנות ומזל תמצא אחלה דיל! מציע בחום, (לי עבד), גם 5000 לא מספיק למשהו טוב (חדש)
|
חזרה לפורום |
|
|