הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2006 11:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan rub עם תוכן  אבוק הוא מותג וייצור ישראלי
נושא: אבוק הוא מותג וייצור ישראלי תאריך: 12/16/2006 11:30:00 PM
מחבר/ת: dan rub

לא סומך עליהם (הרגשה ודעה אישית!)
בכסף כזה תקנה משהו אחלה, פה בלוח יד שניה! :eek:
עם קצת סבלנות ומזל תמצא אחלה דיל!
מציע בחום, (לי עבד), גם 5000 לא מספיק למשהו טוב (חדש)


חזרה לפורום