נושא: נקיון תאריך: 12/16/2006 11:57:00 PM
מחבר/ת: dan rub
לא צריך לעשות מזה ביג דיל.
1. לנגב את השלדה ואת הצמיגים עם סמרטוט רטוב.
2. לא לגעת בחלקים שיש בהם גריז! (כמו ציר מרכזי)
3. לשמן* שרשרת
* אני רוצה לרדת משמן, כי מעצבן אותי, כמה לכלוך נדבק שמה... ניסיתי בזמנו את רוק אנד רול (על בסיס שעווה?). לא טוב. אחרי 2 רכיבות אתה חייב לשים שוב. הזנתי purple extreme מ-gal-gal.co.il, רוצה לראות איך הם. קראתי בפורומים, שהם פצצה. נראה. (יש עוד את Epic, White Lightning)
קיצר, זה השיטה שלי, אני אוהב לעבור על כל סנטימטר בנחת. כמובן יש את ה: לשטוף עם כמויות של מיים ולהוריד את המיים עם לחץ אוויר (דורש קומרסור).
|