הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2006 11:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan rub עם תוכן  נקיון
נושא: נקיון תאריך: 12/16/2006 11:57:00 PM
מחבר/ת: dan rub

לא צריך לעשות מזה ביג דיל.

1. לנגב את השלדה ואת הצמיגים עם סמרטוט רטוב.

2. לא לגעת בחלקים שיש בהם גריז! (כמו ציר מרכזי)

3. לשמן* שרשרת

* אני רוצה לרדת משמן, כי מעצבן אותי, כמה לכלוך נדבק שמה...
ניסיתי בזמנו את רוק אנד רול (על בסיס שעווה?). לא טוב. אחרי
2 רכיבות אתה חייב לשים שוב.
הזנתי purple extreme מ-gal-gal.co.il, רוצה לראות איך הם.
קראתי בפורומים, שהם פצצה. נראה. (יש עוד את Epic, White Lightning)

קיצר, זה השיטה שלי, אני אוהב לעבור על כל סנטימטר בנחת.
כמובן יש את ה: לשטוף עם כמויות של מיים ולהוריד את המיים עם
לחץ אוויר (דורש קומרסור).


חזרה לפורום