טקסט הודעת פורום
| 12/17/2006 12:07:00 AM |
|
נושא: santa cruz-----v10--החלקים בפנים המפתחות בחוץ. תאריך: 12/17/2006 12:07:00 AM
מחבר/ת: דניאל אלכסייב
סוף סוף הגיעו החלקים האחרונים שחיכיתי...
לא צריך הרבה לדבר כי יש תמונות:
http://www.pbase.com/punisherr11/inbox תגיבווו :cool: :cool: :cool:
|
חזרה לפורום |
|
|