הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2006 10:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moshe Alpert עם תוכן  קנינו בסוף GT I-Mode 5 1.0 מודל 2005 במבצע
נושא: קנינו בסוף GT I-Mode 5 1.0 מודל 2005 במבצע  תאריך: 12/18/2006 10:45:00 AM
מחבר/ת: Moshe Alpert

האופניים האלו אמורים להיות נוחים לשבילים ואפקטיבים בעלייות - זה מה שהבנתי
אגב בולמים ובלמים מדהימים עם XT מלא


חזרה לפורום