טקסט הודעת פורום
| 12/18/2006 10:45:00 AM |
|
נושא: קנינו בסוף GT I-Mode 5 1.0 מודל 2005 במבצע תאריך: 12/18/2006 10:45:00 AM
מחבר/ת: Moshe Alpert
האופניים האלו אמורים להיות נוחים לשבילים ואפקטיבים בעלייות - זה מה שהבנתי אגב בולמים ובלמים מדהימים עם XT מלא
|
חזרה לפורום |
|
|