הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2006 12:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואה שכטר עם תוכן  את מדברת על הדגם של 2006 נכון?
נושא: את מדברת על הדגם של 2006 נכון? תאריך: 12/18/2006 12:56:00 PM
מחבר/ת: יואה שכטר

את מדברת על הדגם של 2006 נכון?


חזרה לפורום