טקסט הודעת פורום
12/18/2006 12:56:00 PM
יואה שכטר
את מדברת על הדגם של 2006 נכון?
נושא:
את מדברת על הדגם של 2006 נכון?
תאריך:
12/18/2006 12:56:00 PM
מחבר/ת:
יואה שכטר
את מדברת על הדגם של 2006 נכון?
חזרה לפורום