הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2002 1:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר עם תוכן  העיקר הבריאות
נושא: העיקר הבריאות תאריך: 10/11/2002 1:14:00 PM
מחבר/ת: שחר

יש לי חבר מהעבודה הקודמת שהיה מגיע כל יום לעבודה באוטובוס.
יום אחד אני רואה אותו מגיע לעבודה רכוב על אופניים, נוהג ביד אחת ומחזיק ביד השניה זוג נוסף.
"סחתיין", אמרתי לו, "מה הסיפור?"
"החלטתי לחסוך את הכסף של האוטובוס וגם לשלב בזה קצת ספורט" הוא ענה.
"ולמה שני זוגות?" הקשיתי...
"כי אני תמיד מחליף קו בארלוזורוב".




חזרה לפורום