הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2006 5:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט Cannondale עם תוכן  שלום אלעד
נושא: שלום אלעד  תאריך: 12/18/2006 5:03:00 PM
מחבר/ת: אביב להט Cannondale

הייתי מעוניין בתוכנית אימונים. עוד דבר הייתי רוצה להיצטרף ל"מומנטום", כמה שאלות על הקבוצה: מהו הסכום החודשי אשר צריך לשלם עבור הצטרפות לקבוצה?
זמני אימונים(אופני הרים). אני גר בכפר הנוער בן שמן אם כמו שרשמת לי בהודעה הקודמת שהאימונים מתבצעים ביער בן שמן אז לי שום בעיה ולהיפגש עם הקבוצה ביער במקום קבוע.תודה אלעד


חזרה לפורום