הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2006 11:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  בקשר לכרומו
נושא: בקשר לכרומו תאריך: 12/18/2006 11:07:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

כרוכב כרומולי שרכב על אלומיניום אני בהחלט ממליץ לך!
תנסה בחנויות...אני למשל קניתי JAMIS DAKOTA(ריינולדס 631)ואני ממש מבסוט.
כמו ששחר ציין היא גמישה ועקב כך הרכיבה גם נעימה יותר.
לא יודע לגבי שלדות כרומולי אחרות, אבל שלי גם מאד מאד קלה - יותר מהמון שלדות אלומיניום אחרות.
בהצלחה.


חזרה לפורום