טקסט הודעת פורום
| 12/18/2006 11:45:00 PM |
|
נושא: צודק אבל... תאריך: 12/18/2006 11:45:00 PM
מחבר/ת: yuval ben nun
קניתי אותם אצל היבואן של ג´יאנט בנתניה שאכן ליצן יהיה מחמאה בשבילו ואין לי כוח להתעסק איתו או לנסוע לנתניה...בינתיים מצאתימשהו דרך סלאלום בת"א תודה
|
חזרה לפורום |
|
|