הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2006 11:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yuval ben nun עם תוכן  צודק אבל...
נושא: צודק אבל... תאריך: 12/18/2006 11:45:00 PM
מחבר/ת: yuval ben nun

קניתי אותם אצל היבואן של ג´יאנט בנתניה שאכן ליצן יהיה מחמאה בשבילו ואין לי כוח להתעסק איתו או לנסוע לנתניה...בינתיים מצאתימשהו דרך סלאלום בת"א תודה


חזרה לפורום