נושא: רשות שמורות הטבע תאריך: 12/19/2006 3:42:00 PM
מחבר/ת: michael halpert
לפני שבוע, ברכיבה באזור שדה בוקר נתקלתי בשלוט רב בשטח האוסר כניסה עם אופניים לסינגלים המסומנים בסמון שבילים של החברה להגנת הטבע.למעשה הרכיבה מותרת רק בדרכי עפר המסומנים לרכב 4X4. אותי זה מכעיס, צריך גם לשים גבול להגבלות. עוד מעט ימנעו גם ללכת ברגל!ומי שינסה למכור לי שהקוליסים של האופניים משנים את הטבע, אז גם הולכי רגל משנים את הטבע. לדעתי יש מקום לפעול לשנוי הגבלות אלו, ואפילו לעודד מטיילי אופניים להגיע לשטח. מה דעת הרוכבים?
|