נושא: דעת רוכב תאריך: 12/20/2006 8:28:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
דבר ראשון גם אותי דברים כאילה מכעיסים. בזה אתה צודק. מבחינתי דבריך נכונים בכל מילה. אבל... כבר נתקלתי לא אחת ולא פעמיים ברוכבי אופניים חוליגנים. למזלינו כקהילה הם לא רבים. אני גם רוכב אופנוע (בעברי, ובתקווה בעתידי. זה עולה יותר מאופניים... ;) ) ובתחום זה יש המון חוליגנים בכביש וגם בשטח, שמוציאים שם רע לאחרים. לדעתי הבעיה נעוצה בחוסר כבוד בין הרוכבים והולכי הרגל (רוכבים מהסוג שגורם להולכי הרגל להתלונן אצל החברה להגנת הטבע). זה נראה קשה יותר ויותר במציאות שלנו, אבל חינוך לכבוד הדדי יכול לשפר את המצב. צריך להבין כי כולם בסופו של דבר רוצים להנות מהשטח (ובכוונה לא כתבתי ´טבע´) וצריך לחלוק אותו ולכבד את כל המשתמשים בו.
ועוד דבר - נכון שלא חסרים הולכי רגל המשתמשים בשטח אשר באים והורסים את הטבע (טיולי בית ספר וכדומה) אבל אם ניקח את המטיילים ה´עצמאיים´ (כאילה שבאים בעצמם, על מנת לטייל) מול הרוכבים, שכולם ´עצמאיים´, נראה כי כל הולכי הרגל הללו באים בשביל הטבע ואילו חלק מרוכבי האופניים באים בשביל השטח וחלק באים גם בשביל הטבע. כך, האשמה היא עלינו. בואו נשנה את זה!
|