טקסט הודעת פורום
12/20/2006 10:37:00 AM
אדריאן אנדריצויו
תודות
נושא:
תודות
תאריך:
12/20/2006 10:37:00 AM
מחבר/ת:
אדריאן אנדריצויו
תודה תודה !!
בנתיים אני יכול להגיד שהאופניים יפות , יותר מזה ... נאדה.
אני מקווה לנסות אותם בסופ"ש.
אדריאן.
חזרה לפורום