הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/22/2006 9:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  הייתי בוחרת בהקלר
נושא: הייתי בוחרת בהקלר תאריך: 12/22/2006 9:48:00 PM
מחבר/ת: baby x

לתחושתי הם מתאימים יותר לסגנון הרכיבה שאתה מדבר עליו.




חזרה לפורום