טקסט הודעת פורום
| 12/23/2006 8:09:00 PM |
|
נושא: בבקשה עזרה בקשר לאופני fuji תאריך: 12/23/2006 8:09:00 PM
מחבר/ת: אריאל כהן
שלום לכולם! אני צריך בבקשה עזרה! מישהו רוכב על אופני fuji ?
נדלקתי מאוד על דגם nevada 1.0 . אני רוכב די מתחיל אז זה די בסדר בשבילי.. בבקשה תעזרו לי!!!!! אני לא יודע מה לקנות!!! תודה מראש,אריאל..
|
חזרה לפורום |
|
|