טקסט הודעת פורום
| 12/23/2006 10:17:00 PM |
|
נושא: כנראה שבין הסובבים פה אין מי שמכיר את המוצר תאריך: 12/23/2006 10:17:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
אולי מחר יהיה.
אם האופניים נוחים לך ומתאימים תקציבית, ממה אתה מודאג? רק תדאג שהמידה נכונה לך וצא להנות.
|
חזרה לפורום |
|
|