נושא: באופן כללי תאריך: 12/24/2006 7:29:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא ברור מדבריך מה זה "יצאה ממקומה" - לאן יצאה, האם נפגעה וכיו"ב.
אבל באופן כללי, באופניים בעלי הילוכים, מעבירי ההילוכים "דואגים" למיקום השרשרת על גלגלי השניים הנכונים. הבעיה היחידה שעלולה לצוץ היא במקרה של שימוש בגלגלי השניים הגדולים מלפנים וגם מאחור, מה שעלול להביא את המותחן האחורי למצב שאינו יכול לעמוד בו, ולשבירה. ברוב האופניים הסדרתיים אין אפשרות כזאת כלל, וגם שילוב של גלגלי השניים הגדולים מלפנים ומאחור לא תגרום נזק.
אם כל המערכת תקינה, פשוט הרכב את השרשרת על הגלג"ש הנוח ביותר מבחינתך, (עדיפות לגלג"שים קטנים, גם בגללל מתח נמוך יותר של השרשרת/מותחן), וסובב בזהירות את הפדלים קדימה. בכיוון זה המעבירים יעילים, ויכונו את השרשרת למקומה.
בהצלחה
|