הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2006 11:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני גולדמן עם תוכן  תודה על התשובה + הבהרה
נושא: תודה על התשובה + הבהרה תאריך: 12/24/2006 11:13:00 AM
מחבר/ת: דני גולדמן

השרשרת יצאה כתוצאה מנפילה, הכל נראה תקין.
מה שלא הבנתי, האם אני לא צריך , בהרכבת השרשרת חזרה, לדאוג לסינכרון
בין מצב ידית ההילוכים לבין גלגלי השיניים (קדמי ואחורי) שעליהם אני מלביש את
השרשרת ?

שוב תודה
דני


חזרה לפורום