נושא: תודה על התשובה + הבהרה תאריך: 12/24/2006 11:13:00 AM
מחבר/ת: דני גולדמן
השרשרת יצאה כתוצאה מנפילה, הכל נראה תקין. מה שלא הבנתי, האם אני לא צריך , בהרכבת השרשרת חזרה, לדאוג לסינכרון בין מצב ידית ההילוכים לבין גלגלי השיניים (קדמי ואחורי) שעליהם אני מלביש את השרשרת ?
שוב תודה דני
|