טקסט הודעת פורום
10/12/2002 7:32:00 PM
רמי לשם
נגנבו אופני שווין מואב 2
נושא:
נגנבו אופני שווין מואב 2
תאריך:
10/12/2002 7:32:00 PM
מחבר/ת:
רמי לשם
אופני שווין מואב 2 שנת 2001. אפורות עם פדלים SPD בצבע צהוב. נגנבו מביתי בת"א.
חזרה לפורום