טקסט הודעת פורום
12/26/2006 6:44:00 PM
אריאל כהן
אה תודה.. הציעו לי ב 1700 (חדשות, לא יד שנייה..)
נושא:
אה תודה.. הציעו לי ב 1700 (חדשות, לא יד שנייה..)
תאריך:
12/26/2006 6:44:00 PM
מחבר/ת:
אריאל כהן
שווה כאלה חדשות ב 1700? (בהתחשב בכך שאלה האופניים הראשונות שלי..חח)
חזרה לפורום