הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/26/2006 6:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל כהן עם תוכן  אה תודה.. הציעו לי ב 1700 (חדשות, לא יד שנייה..)
נושא: אה תודה.. הציעו לי ב 1700 (חדשות, לא יד שנייה..) תאריך: 12/26/2006 6:44:00 PM
מחבר/ת: אריאל כהן

שווה כאלה חדשות ב 1700? (בהתחשב בכך שאלה האופניים הראשונות שלי..חח)


חזרה לפורום