טקסט הודעת פורום
12/26/2006 9:32:00 PM
עמוס בוארון
גש לסי.טי.סי
נושא:
גש לסי.טי.סי
תאריך:
12/26/2006 9:32:00 PM
מחבר/ת:
עמוס בוארון
3 דקות עבודה של הבן אדם הנכון ויש לך כיוון מושלם.
סיטיסי בחשמונאים ת"א.
חזרה לפורום