הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/28/2006 9:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  15 אינצ´?!?
נושא: 15 אינצ´?!? תאריך: 12/28/2006 9:33:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כאן יש טבלה יפה של מידות

http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html

אבל´ בכל מקרה אני לא מאמין שהמידה 15 אינצ´... זה יוצא... 38.1 סנטימטרים! אני מידה 47 ואורך הסוליה בנעליים שנעלתי היום 33 ס"מ. אולי זה מידה 50 או משהו כזה :rolleyes:


חזרה לפורום