הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2006 5:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלדד ז עם תוכן  איך מכבסים ביגוד של אופניים?
נושא: איך מכבסים ביגוד של אופניים? תאריך: 12/30/2006 5:48:00 PM
מחבר/ת: אלדד ז

שלום לכולם
קניתי ברוזן סט ביגוד של BOLT.
בתוויות לא רשום איך לכבס אלא רק שזה 50% פוליאסטר ו50% לייקרה.
השאלה שלי היא האם מותר לכבס במכונה? ואיזו טמפרטורה? ומותר סחיטה? אני לא מבין כל כך בכביסה..
אולי בכלל אסור מכונה וחובה כביסה ידנית - ואז, איך לנקות?


חזרה לפורום