נושא: איך מכבסים ביגוד של אופניים? תאריך: 12/30/2006 5:48:00 PM
מחבר/ת: אלדד ז
שלום לכולם קניתי ברוזן סט ביגוד של BOLT. בתוויות לא רשום איך לכבס אלא רק שזה 50% פוליאסטר ו50% לייקרה. השאלה שלי היא האם מותר לכבס במכונה? ואיזו טמפרטורה? ומותר סחיטה? אני לא מבין כל כך בכביסה.. אולי בכלל אסור מכונה וחובה כביסה ידנית - ואז, איך לנקות?
|