טקסט הודעת פורום
12/30/2006 7:36:00 PM
אריק פרידמן
ביד
נושא:
ביד
תאריך:
12/30/2006 7:36:00 PM
מחבר/ת:
אריק פרידמן
שים בדלי עם מים פושרים, קצת אבקת כביסה, תשרה איזה חצי שעה ואחרי זה כבס ביד.
חזרה לפורום